Jak prosto i tanio założyć sklep internetowy?

0
Jak prosto i tanio założyć sklep internetowy?

Uruchomienie własnego sklepu internetowego to bardzo dobry pomysł na biznes. Szeroka dostępność rozwiązań technologicznych sprawia, że rozpoczęcie przygody w e-commerce jest obecnie wyjątkowo proste. Aby wygodnie, szybko i niedrogo prowadzić własną działalność sprzedażową w sieci, należy przede wszystkim dysponować odpowiednią platformą sklepową. Wybór gotowego, sprawdzonego oprogramowania pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

Wydatki związane z założeniem sklepu

Przy zakładaniu sklepu internetowego, bardzo istotnym czynnikiem pozostają wszystkie związane z tym wydatki. Początkujący przedsiębiorcy zwykle nie dysponują wystarczająco pokaźnym budżetem, aby obejść się bez żadnych ograniczeń w kwestii utrzymania e-sklepu czy zarządzania działaniami marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem jest więc rozpoczęcie przygody w e-commerce od wykupienia gotowego oprogramowania sklepowego na abonament, czyli w modelu SaaS. W ten sposób uzyskać można kompletną, w pełni funkcjonalną i na bieżąco aktualizowaną platformę sprzedażową. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że wysokości opłat miesięcznych może być dostosowana do finansowych możliwości klienta.

Tani sklep internetowy w modelu SaaS

Decydując się na założenie sklepu za pośrednictwem platformy na abonament, sprzedawca nie jest zmuszony do samodzielnego zatrudniania programistów, wynajmowania grafików czy tez wykupowania hostingu oraz domeny. Wszystkie te usługi wliczone są w cenę opłacanego co miesiąc abonamentu. Sprzedawca może dzięki temu w stu procentach poświęcić swoją uwagę wyłącznie ulepszaniu oferty sklepu oraz realizacją zamówień, zamiast we własnym zakresie rozbudowywać i rozwijać oprogramowanie. O tym ile konkretnie kosztuje sklep internetowy dowiemy się w artykule http://ecommercowy.pl/ile-kosztuje-sklep-internetowy-koszty-zalozenia-i-prowadzenia-e-sklepu/.

Szybkie otarcie sklepu internetowego

System abonamentowy to prosty i tani sposób na sprawne dotarcie do potencjalnych odbiorców. Sprzedaż może być bowiem prowadzona wielokanałowo i kompleksowo. Właściciel e-sklepu zyskuje pełen dostęp do licznych integracji, które w innej formie prowadzenia działalności byłyby znacznie kosztowniejsze. Do tego rodzaju funkcjonalności należy m.in. możliwość połączenia sklepu z hurtowniami, portalami aukcyjnymi typu Allegro, firmami dostawczymi oraz najpopularniejszymi systemami płatności internetowych. Kanały sprzedażowe są jednocześnie zarządzane z poziomu jednej platformy. Sprzedawca zyskuje też gwarancję kompatybilności swojego e-sklepu z urządzeniami mobilnymi, z których klienci często przeglądają oferty. W ten sposób mogą wygodnie zrobić zakupy za pomocą smartfona lub tabletu.

Sklep internetowy na abonament – prosto i niedrogo

W sieci dostępne są różne wersje i rodzaje platform e-commerce, które pozwalają na sprawne uruchomienie sklepu oraz jego wygodne prowadzenie. Na szczególną uwagę zasługuje https://sky-shop.pl/ – autorskie oprogramowanie sklepowe, oferowane w modelu abonamentowym SaaS. Klienci mają możliwość wyboru jednego z kilku rozbudowanych pakietów, które zapewniają dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi oraz usług, a także znacząco ułatwiają start w konkurencyjnej branży sprzedaży internetowej.

Jak dobrze wybrać magazyn do wynajęcia?

0
Jak dobrze wybrać magazyn do wynajęcia?

Wybór dogodnej lokalizacji i odpowiedniej hali magazynowej do prowadzenia działalności gospodarczej jest bardzo istotną sprawą dla każdego przedsiębiorcy.

Wybór dogodnej lokalizacji i odpowiedniej hali magazynowej do prowadzenia działalności gospodarczej jest bardzo istotną sprawą dla każdego przedsiębiorcy.

Lokalizacja

Dobry dojazd, odpowiednia infrastruktura i przepustowość to główne kwestie, które należy sprawdzić przy wynajmie hali magazynowej. Transport towaru, artykułów i ich magazynowanie powinno odbywać się w najszybszy i najprostszy sposób, by cała działalność danej firmy była mobilna i efektywna. Zatem wynajem hali magazynowej i odpowiedni dojazd do tego miejsca to dość istotna sprawa. Przy dobrym wyborze miejsca obniżają się również koszty transportu i dojazdów.

Magazyny i ich właściwości

Dużo prywatnych osób lub firm oferuje magazyny do wynajęcia w różnych cenach i przystosowane do różnych celów. Przeważnie posiadają one specjalne rampy przystosowane do rozładunku i załadunku wszelkiego towaru. To też bardzo ważna rzecz, aby punkt przeładunkowy był szybki i sprawny. Warto zastanowić się nad wielkością powierzchni i odpowiednie przystosowanie magazynu do konkretnego przechowywania towaru.

Inaczej będziemy przechowywać artykuły spożywcze, a inaczej np. produkty chemiczne, czy budowlane. Powinno być też dość dużo miejsca dla wózków widłowych, które przewożą palety z towarem, tak by załadunek był bezpieczny, szybki, prosty i praktyczny.

Oczywiście całe wyposażenie w środku magazynu powinno być odpowiednie do typu naszej działalności. Ogrzewanie całej powierzchni magazynowej, oświetlenie, ilość świetlików, dobra mobilność wewnątrz hali to ważne elementy przy wyborze powierzchni magazynowych.

Magazyny na Śląsku

W Polsce, a szczególnie w województwie śląskim np. w Katowicach wynajęcie powierzchni magazynowej nie stanowi żadnego problemu. Możemy to zrobić na stronie z aktualnymi ofertami magazynów z tego regionu: https://www.katmagazyn.pl/ 

Jest tu odpowiednia infrastruktura i lokalizacja by wynająć halę odpowiadającą naszym potrzebom. Na tym terenie są nowoczesne hale wysokiego składowania z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, instalacją alarmową, potrzebną kontrolą dostępu, wszelkimi wentylacjami i pomieszczeniami biurowymi.

Przeważnie tereny obiektu są ogrodzone, zabezpieczone odpowiednim monitoringiem i ochroną przez 24h na dobę. Hale, jak i teren przy magazynach są specjalnie przystosowane do prowadzenia działalności.

Idąc z duchem czasu, firmy śląskie wynajmujące takie magazyny oferują również dostęp do internetu i łącze radiowe na terenie całego obiektu. To bardzo dobre rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, który w takich wypadkach ma możliwość pracy online. W dzisiejszych czasach to podstawowa forma działania w biznesie.

Dobre przykłady

Znakomitym przykładem, gdzie jest dobrze wykorzystany wynajem takich hal są świetne, znane i cenione firmy z różnych branż działające na tym terenie. To nie tylko polskie, ale i międzynarodowe firmy, które świetnie radzą sobie na rynku europejskim. Wynajmują hale od wielu lat i chwalą sobie doskonałe i praktyczne możliwości wykorzystania powierzchni i przylegającego terenu.

Jak znaleźć biuro dla swojej firmy i nie zwariować?

0
Jak znaleźć biuro dla swojej firmy i nie zwariować?

Szukanie lokalu na wynajem, odpowiadającego potrzebom Twojej firmy i jej pracowników, często jest szalenie żmudnym zajęciem. Po obejrzeniu paru odbiegających od prezentowanych na zdjęciach warunków możesz mieć dość. Do tego dochodzi uciekający czas i zastój w biznesie. Jak szybko wynająć biuro dla własnej firmy i nie zwariować? Zobacz sprawdzone porady!

Postaw na nowoczesność

Szukanie biura do wynajęcia często kojarzy nam się ze żmudnym przeszukiwaniem gazet czy lokalnych ogłoszeń w internecie. Jak się jednak okazuje, nowoczesność i innowacyjność zawitała również do tej branży. Z powodzeniem możesz skorzystać bowiem z portali, które zajmują się wyłącznie gromadzeniem ogłoszeń o biurach na wynajem. Dzięki serwisom takim jak m.in. https://www.officelist.pl/ kontakt z osobą odpowiedzialną za wynajem czy zdobycie wszelkich potrzebnych informacji będzie szybsze i o wiele prostsze. Przekonaj się sam!

Filtruj dokładnie oferty i wybieraj tylko te, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom

Jeśli chcesz znaleźć wymarzony lokal dla własnego biznesu, nie idź na kompromisy. Dokładnie sprecyzuj swoje wymagania i nie trać czasu na przeszukiwanie niepasujących do nich ofert. Przykładowo, jeśli potrzebujesz biura w danej lokalizacji, od razu filtruj ogłoszenia tak, by przeglądać tylko te, które mogą Cię zainteresować. 

Postaraj się również:

  • określić z góry maksymalną cenę jaką możesz zapłacić,
  • dokładnie sprecyzować pożądane lokalizacje,
  • mieć jasno określone wymagania co do wyposażenia lokalu.

Mając na uwadze tego typu aspekty szybko przefiltrujesz ogłoszenia i nie stracisz czasu na oglądanie ofert, które jak się potem okaże, zupełnie nie będą Cię interesować!

Poświęć czas wyłącznie na jedno zadanie

Podczas szukania nowego lokalu dla własnej firmy bardzo często zajmujemy się jednocześnie wieloma rzeczami naraz. To z pewnością nie przyspiesza nawiązania korzystnej transakcji, jeśli chodzi o wynajem biura. Zrezygnuj z kilku zajęć naraz i skup się wyłącznie na poszukiwaniu odpowiedniego lokalu. Jeśli skupisz się na tym zadaniu, z pewnością wykonasz je lepiej, w krótszym czasie i z większą korzyścią dla Twojej firmy! Poświęć dany dzień w tygodniu na przeszukiwanie ofert i przekonaj się, że przez te parę godzin możesz zdziałać naprawdę wiele!

Odwrócona hipoteka i renta dożywotnia – charakterystyka

0
Odwrócona hipoteka i renta dożywotnia – charakterystyka

Odwrócona hipoteka jest usługą, która daje możliwość uzyskania dodatkowych comiesięcznych środków finansowych z tytułu posiadania mieszkania. Wraz z dodatkowym dochodem, osoba decydująca się na takie rozwiązanie ma prawo dożywotnio mieszkać w swoim domu.

Odwrócony kredyt hipoteczny i renta dożywotnia – różnice

Renta dożywotnia jest regulowana w kodeksie cywilnym. Wcześniej, najczęściej zawierana była między członkami rodziny. W zamian za to, nowy nabywca wypłacał comiesięczne renty. Obecnie usługa ta została zinstytucjonalizowana i świadczą ją instytucje finansowe, tj. Fundusz Hipoteczny Familia S.A. Renta dożywotnia jest rozwiązaniem popularnym na całym świecie. Daje ona możliwość otrzymywania comiesięcznych wypłat, które spożytkuje się na dowolny cel. Jest to usługa idealna dla osób, które potrzebują dodatkowych środków pieniężnych. Dzięki regularnemu zastrzykowi finansowemu, mogą one na przykład zapłacić rachunki, wyjechać na urlop czy wykupić leki. Renta dożywotnia trwa do końca życia. Inaczej rzecz wygląda w przypadku odwróconego kredytu hipotecznego. Zgodnie z ustawą z 2014 roku, tę usługę mogą oferować jedynie banki. Obecnie żadna placówka w Polsce nie proponuje takiego rozwiązania. W odwróconej hipotece bank staje się właścicielem nieruchomości i wypłaca klientowi comiesięczne kwoty przez okres 5-10 lat.

Do kogo skierowana jest usługa renty dożywotniej?

Renta dożywotnia przeznaczona jest dla osób powyżej 65 roku życia. W praktyce klientami są jednak osoby w wieku 78 lat, pochodzące z miasta – w szczególności z Warszawy. Wysokość renty dożywotniej zostaje obliczona na podstawie: wieku, płci i wartości nieruchomości. Kalkulator online wyliczający kwotę renty dożywotniej znajduje się na: http://www.familiasa.pl/odwrocona-hipoteka. Mogłoby się wydawać, że z renty dożywotniej najczęściej korzystają osoby samotne. W rzeczywistości klientami są osoby z wyższym wykształceniem, które pracowały na takich stanowiskach jak: adwokat, lekarz czy nauczyciel. Zainteresowani takim rozwiązaniem mają swoje rodziny.

Dlaczego akurat osoby z wyższym wykształceniem najczęściej decydują się na skorzystanie z renty dożywotniej?

Jednym z czynników decydujących o skorzystaniu z renty dożywotniej jest chęć życia na godnym poziomie. Podpisując umowę, klient otrzymuje co miesiąc, do końca życia, ustaloną kwotę. Kwota ta jest corocznie waloryzowana. Daje ona możliwość zadbania o swój budżet domowy, sfinansowania bieżących potrzeb oraz wielu przyjemności, na które do tej pory nie mogliśmy sobie pozwolić. Osoby uzyskujące rentę dożywotnią, często pragną pozostać niezależne, nie chcą być ciężarem dla swoich bliskich i godnie żyć do końca swoich dni.

Efektywne zarządzanie parkingiem – to proste!

0
Efektywne zarządzanie parkingiem – to proste!

Parking może być doskonałym sposobem na zysk. Aby zarobić na nim jak najwięcej, warto pamiętać o jego odpowiednim zarządzaniu. Teraz to jeszcze prostsze z wykorzystaniem zaawansowanego sprzętu i oprogramowania!

Nowoczesne systemy parkingowe to sprawdzony wybór zawsze wtedy, gdy chodzi o skuteczne, wydajne oraz oszczędne prowadzenie działalności związanej z udostępnianiem miejsc postojowych za opłatą.

Niezależnie od tego, czy mowa o parkingach przy centrach handlowych, biurowcach, dworcach, lotniskach, obiektach sportowych, szpitalach, obiektach użyteczności publicznej czy w centrach miast, optymalne zarządzanie parkingiem pozwoli na uzyskanie jeszcze większych zysków.

Jak zarządzać parkingiem jeszcze lepiej?

Zarządzanie parkingiem wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Właśnie dlatego coraz więcej właścicieli przestrzeni parkingowych korzysta z pomocy ekspertów w tej właśnie dziedzinie.

Zewnętrzne firmy zajmujące się dostarczaniem wyposażenia parkingowego oraz rozwiązań w zakresie zarządzania parkingiem są w stanie pomóc swojemu klientowi w zaplanowaniu optymalnego parkingu oraz poprawie jego wydajności działania, aby udostępnić miejsca jak największej liczbie osób.

Firmy zajmujące się obsługą parkingów są w stanie dostarczyć swoim klientom nowoczesne wyposażenie parkingowe, na przykład systemy kontroli dostępu i kontroli wjazdu, a także rozplanować system pozwalający na zakup abonamentu parkingowego. Oferują one również odpowiednie oprogramowanie pozwalające na jeszcze efektywniejsze zarządzanie parkingiem.

Kompleksowe wsparcie bez wysokich kosztów

Firmy prowadzące usługi w ramach zarządzania parkingów oraz dostarczające wyposażenie parkingowe zapewniają swoim klientom korzystne metody rozliczeń – bez potrzeby ponoszenia wysokich kosztów wstępnych.

Rozliczenia mogą odbywać się w najbardziej dogodnych dla klienta terminach, na przykład raz na miesiąc, dlatego to najlepszy wybór dla osób, które nie dysponują sporą sumą na rozpoczęcie działalności związanej z prowadzeniem parkingu.

Studiujesz rachunkowość? W to musisz się zaopatrzyć!

0
Studiujesz rachunkowość? W to musisz się zaopatrzyć!

Rok akademicki rozpoczął się na dobre. Studenci poznają nowe uczelnie, przedmioty czy prowadzących. Studiujesz rachunkowość? Księgowość i tego typu tematyka to Twój konik? Zobacz, w co koniecznie musisz się zaopatrzyć, najlepiej już od początku roku akademickiego i nie daj się zaskoczyć na studiach!

Rozbudowany kalkulator

Na pewno zauważyłeś już w swoim planie zajęć mnóstwo przedmiotów matematycznych. Nie powinno Cię to dziwić, a studiując księgowość bez wątpienia lubisz przedmioty ścisłe. Pamiętaj jednak, aby od razu zaopatrzyć się w porządny, profesjonalny i rozbudowany kalkulator. Ten prosty, który towarzyszył Ci an maturze, niestety nie sprawdzi się podczas zajęć. Warto od razu usprawnić sobie pracę na zajęciach i mieć go po prostu zawsze przy sobie!

Podręczniki do nauki księgowania

Na początkowych zajęciach wykładowcy z pewnością zapoznają Cię z listą obowiązkowych podręczników, które musisz przyswoić. Warto od razu się nimi zainteresować i poszukać okazji cenowej. Jeśli nie ma potrzebnej Ci książki w bibliotece, nie wpadaj w panikę. Tanim kosztem możesz nabyć tego typu książki, zyskując jednocześnie pełną swobodę z ich korzystania. Spore promocje i okazyjne ceny znajdziesz na https://www.profit24.pl/podatki-rachunkowosc. To księgarnia, w której wybór podręczników akademickich i naukowych jest imponujący!

Aktualnie obowiązujące ustawy prawne

Akty prawne to kolejne z materiałów, które niezmiernie przydają się podczas studiowania rachunkowości czy zbieżnych z nią kierunków. Na wielu zajęciach pracuje się bowiem z daną ustawą i niezbędny jest jej aktualny stan prawny. Warto zaopatrzyć się więc z aktualne ustawy tak, by móc skorzystać i zinterpretować dany przepis praktycznie od razu. 

Możesz korzystać z m.in.:

  • ustaw wydrukowanych na własną rękę, 
  • gotowych książeczek z danym aktym prawnym, 
  • ustawą w formie elektronicznej na telefonie czy tablecie.

Wybierz najwygodniejszą opcję dla siebie i ułatw sobie pracę na zajęciach już od samego początku semestru!

Czym są akcje firm notowanych na GPW?

0
Czym są akcje firm notowanych na GPW?

Na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) notowane są akcje, czyli instrumenty finansowe, których obrót pozwala wypracować zyski w postaci dywidend, oprocentowania czy zysku z tytułu zmiany ceny instrumentu.

Sprawdźmy, czym są właściwie owe akcje i jakie uprawnienia dają swoim posiadaczom.

Czym są akcje?

Akcje to papiery wartościowe emitowane przez spółki akcyjne, notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. Sama nazwa spółki akcyjnej oznacza pewien rodzaj działalności, formę prawną firmy, której właścicielem są akcjonariusze, czyli posiadacze papierów wartościowych – akcji. Spółka akcyjna jest podzielona na udziały – każda akcja może być warta tyle samo i znaczyć tyle samo, choć są wyjątki od tej reguły. Nabywając akcje, nie tylko realizujemy inwestycje na giełdzie, ale też stajemy się cząstkowymi właścicielami danej firmy – spółki akcyjnej.

>> Dowiedz się więcej o akcjach giełdowych na XTB!

Właściwości akcji równych

W podstawowym zakresie standardowe akcje spółek akcyjnych mają taką samą wartość i powodują, że akcjonariusze mają głos na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Mogą więc w pewnym stopniu decydować o losach spółki.

Drugą własnością akcji zwykłych jest to, że zarząd spółki może raz na rok zdecydować o wypłacie dywidendy, tj. podzielić się zyskiem z właścicielami – akcjonariuszami. Dlatego akcje mogą stać się źródłem stałych dochodów. Zyski z dywidend zwłaszcza w przypadku dużych spółek akcyjnych, stają się dla niektórych inwestorów podstawowym powodem do inwestowania w nie.

Akcje notowane są na giełdzie i mają określony kurs, czyli wartość lub cenę za jedną akcję. Kurs akcji wyznaczany jest przez ostatnią transakcję z udziałem danej akcji w konkretnym momencie. Na handlu akcjami można zarabiać, jeśli kupujemy je taniej niż sprzedajemy. Taki handel odbywa się na Giełdzie Papierów Wartościowych, a pośrednikiem w transakcjach kupna i sprzedaży różnych instrumentów finansowych, w tym akcji są Domy Maklerskie. Akcje, które notowane są na giełdzie i mają zmienny kurs, są właściwie zapisami elektronicznymi ich wartości i nie mają realnej postaci, np. dokumentowej.

źródło: YouTube

Rodzaje akcji notowanych na giełdzie

Istnieje wiele rodzajów akcji, które różnią się między sobą przede wszystkim tym, jakie przywileje dają swoim posiadaczom. Można wyróżnić akcje:

  • na okaziciela – przeciwieństwo akcji imiennych, prawo do nich przysługuje każdemu, kto jest ich posiadaczem. Są one przedmiotem obrotu na giełdzie co oznacza, że można nimi handlować na GPW.
  • imienne – przeciwieństwo akcji na okaziciela, prawo do nich ma tylko osoba wskazana w dokumencie akcji. Akcje imienne nie są przedmiotem obrotu na giełdzie, dlatego nie mogą być sprzedawane ani kupowane na GPW, ponieważ mają charakterystyczne, indywidualne cechy i nie są ustandaryzowane.
  • zwykłe – każdy posiadacz akcji ma dokładnie takie same prawa wynikające z nich.
  • uprzywilejowane – posiadacze akcji tego typu mogą z tytułu jej posiadania otrzymywać pewne szczególne przywileje, które mogą dotyczyć m.in. większego znaczenia głosu na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy lub pierwszeństwa przy wypłacie dywidendy.
  • aportowe – kupione za wkład niepieniężny.
  • gotówkowe – kupione za wkład pieniężny.

Jak handlować akcjami?

Akcje zwykłe, uprzywilejowane czy na okaziciela mogą być jak najbardziej przedmiotem obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Aby móc kupować i sprzedawać akcje na giełdzie, trzeba mieć swoje konto maklerskie, założone albo w banku, albo w wybranym domu maklerskim (dowiedz się więcej).

Później trzeba wpłacić na takie konto pieniądze i można składać maklerom zlecenia dokonania zakupu akcji. W transakcji należy zawsze wpisać, ile akcji chcemy kupić i po jakiej cenie – można też skorzystać z opcji zakupu „Po Każdej Cenie (PKC)” lub „Po Cenie Rynkowej (PCR)”. Nie wiadomo wówczas jednak, po jakim kursie ostatecznie kupimy akcje, dlatego transakcja może nie być tak zyskowna, jak przypuszczaliśmy. Jeśli z kolei samodzielnie ustalimy kurs, transakcja od początku do końca będzie przebiegała tak, jak sobie tego życzymy. Każde zlecenie zakupu lub sprzedaży akcji można wysyłać przez całą dobę, ale transakcja zostanie zrealizowana dopiero podczas sesji giełdy, która trwa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Dlaczego warto zdecydować się na konsolidację pożyczek?

0
Dlaczego warto zdecydować się na konsolidację pożyczek?

Pożyczki gotówkowe cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem. Dodatkowe pieniądze pozwalają załatać dziurę w domowym budżecie, wybrać się na zagraniczne wakacje oraz pokryć nieprzewidziane wydatki.

Pożyczki gotówkowe cieszą się dziś ogromnym zainteresowaniem. Dodatkowe pieniądze pozwalają załatać dziurę w domowym budżecie, wybrać się na zagraniczne wakacje oraz pokryć nieprzewidziane wydatki. Wszystkie kredyty mają jednak to do siebie, że należy zadbać o ich terminową spłatę. Nie zawsze jest ona jednak możliwa, zwłaszcza jeśli mamy do oddania kilka wysokooprocentowanych pożyczek. W takiej sytuacji warto rozważyć ich konsolidację dostępną na Splatachwilowek.pl.

Chwilówki i problemy z ich spłatą

Konsolidację zaciągniętych kredytów powinny rozważyć w szczególności osoby, które w przeszłości chętnie sięgały po chwilówki i obecnie mają do spłacenia kilka pożyczek gotówkowych. Chwilówki należą do najbardziej niebezpiecznych form pożyczania pieniędzy, gdyż charakteryzują się wysokimi odsetkami i kosztami okołokredytowymi oraz stosunkowo krótkim okresem spłaty. W przypadku opóźnienia w oddawaniu pieniędzy dodatkowo naliczane są wysokie odsetki karne, które podnoszą koszt pożyczki oraz sprawiają, że jej spłata przysparza jeszcze większych problemów.

Osoby, które nie mają wystarczającej zdolności kredytowej i w efekcie nie mogą ubiegać się o tradycyjną pożyczkę bankową często decydują się na zaciągnięcie kolejnych chwilówek, z których środki przeznacza na spłatę poprzednich zobowiązań finansowych. To właśnie z myślą o nich powstało skuteczne rozwiązanie, które pomaga w spłacie całego zadłużenia względem firm pożyczkowych. Jest nim konsolidacja chwilówek na Splatachwilowek.pl. Na czym ona polega i dlaczego warto z niej skorzystać zwłaszcza w przypadku chwilówek?

Konsolidacja chwilówek – jedna pożyczka na spłatę wszystkich kredytów

Konsolidacja chwilówek to rozwiązanie finansowe polegające na zebraniu w jedno wszystkich zobowiązań pieniężnych posiadanych przez daną osobę. W efekcie pożyczkobiorca zamiast spłacać kilka różnych pożyczek ze zróżnicowanym oprocentowaniem i terminami płatności ma obowiązek spłaty jednej większej pożyczki. Pozwala to na lepsze i wygodniejsze zarządzenie domowym budżetem oraz ułatwia terminowe regulowanie zadłużenia. To jednak nie jedyna korzyść, jaką oferuje konsolidacja chwilówek na Splatachwilowek.pl.

konsolidacja pożyczek

Konsolidacja chwilówek pozwala bowiem także na obniżenie kosztów kredytów poprzez redukcję kosztów okołokredytowych (np. wyłączenie ubezpieczenia kredytu) oraz obniżenie wysokości odsetek. W efekcie klient ma do spłaty niskooprocentowaną pożyczkę, której długość okresu spłaty jest indywidualnie dostosowana do jego sytuacji materialnej i życiowej. Finanse dla Ciebie na stronie Splatachwilowek.pl oferuje atrakcyjne oprocentowanie, okres spłaty sięgający do nawet 144 miesięcy oraz wysoką kwotę kredytowania (do 200 tys. zł), która pozwala na wyjście z długów nawet osobom posiadającym wysokie zadłużenie względem firm pożyczkowych.

Co jednak najistotniejsze, z konsolidacji chwilówek może skorzystać praktycznie każda osoba, w tym także osiągająca niskie dochody. Jest to bowiem rozwiązanie skierowane głównie do ludzi znajdujących się obecnie w trudnej sytuacji finansowej, które ma im ułatwić szybsze wyjście z długów oraz umożliwić rozpoczęcie nowego życia. Ogromną zaletą konsolidacji chwilówek oferowanej przez Finanse dla Ciebie jest także indywidualne podejście do każdego klienta oraz wstępna decyzja kredytowa wydawana już po godzinie od momentu złożenia kompletnego wniosku.

Partnerem artykułu jest Finanse dla Ciebie – więcej na https://www.splatachwilowek.pl.

Zrób sobie przerwę od pracy – wybierz się jesienią na wakacje do Etiopii i poznaj uroki tego kraju

0
Zrób sobie przerwę od pracy - wybierz się jesienią na wakacje do Etiopii i poznaj uroki tego kraju

Prowadzenie własnej firmy jest źródłem dużego stresu, bo od powodzenia przedsięwzięć zależy nasze być albo nie być. Stąd w sytuacji, gdy wszystko dobrze się poukłada i rozdzieli obowiązki pomiędzy współpracowników, warto wybrać się na wakacje, kiedy aura nie sprzyja plażowaniu w Polsce, w cieplejsze rejony świata. Dobrym kierunkiem może być Etiopia.

Turystyka w Etiopii – o czym należy pamiętać?

Podróż do Etiopii trzeba zaplanować rzecz jasna z biurem podróży. Konieczne jest również wykonanie odpowiednio wcześniej pakietu szczepień, które będą chronić przed chorobami tropikalnymi. Oczywiście trzeba posiadać również odpowiednio długo ważny paszport, zwykle pół roku, liczone od momentu wyjazdu.

Turystyka po Etiopii – co warto zobaczyć?

Oczywiście swoją podróż po Etiopii zaczynamy od stolicy Addis Abeba. Tu w Muzeum Narodowym można zobaczyć replikę szkieletu człowieka sprzed 3,4 mln lat. Warto zwiedzić również katedrę św. Trójcy i katedrę św. Jerzego. Warto zobaczyć także pałac cesarza Menelika oraz panoramę miasta ze szczytu góry Entoto. W Bahir Dar warto popłynąć w rejs po jeziorze Tana. Warto również zwiedzić zabytkowe XVII- wieczne miasto Gonder z kompleksem pałacowo-świątynnym. W Lalibelli można podziwiać wykute w skale świątynie, pochodzące nawet z 800 r n.e. W Aksum można zobaczyć kościół św. Marii do którego wstęp mają tylko mężczyźni, a także muzeum Aksum. Szczególną atrakcją pobytu w Etiopii jest możliwość zobaczenia, jak żyje się w różnych plemionach. W Sado można odwiedzić plemię Wolayta. We wsi Chencha również można poznać bliżej życie mieszkańców, a także zobaczyć tradycyjne chaty wyplatane z bambusa i pokryte liśćmi bananowca. Ciekawym przeżyciem może być również wizyta w Turmi u plemienia Hamar, gdzie kobiety do upiększania się używają specjalnej czerwonej glinki, a także w Parku Narodowym Mago u plemienia Mursi, gdzie kobiety ozdabiają wargi krążkami z gliny. W Arba Mirch pozna się z kolei pracę tradycyjnych rzemieślników.

Taka podróż może być prawdziwą przygodą życia, a także pobudzić kreatywność. Z nowymi siłami można wrócić do wykonywanych obowiązków w pracy.

Kredyt RTV i AGD jako najszybszy sposób na wymianę sprzętu na nowy

0
Kredyt RTV i AGD jako najszybszy sposób na wymianę sprzętu na nowy

Sprzęt AGD i RTV ulega częstym awariom i zużyciu, ponadto szybko się „starzeje”, dlatego pojawia się konieczność jego wymiany. Ceny sprzętu są wciąż dość wysokie, szczególnie, jeśli zależy nam na doskonałej jakości i odpowiednich parametrach. Bywa, że nie dysponujemy gotówką lub też nie chcemy zbytnio obciążać swojego budżetu domowego. Radą na to jest  zaciągnięcie kredytu na RTV lub AGD.

Dlaczego warto zdecydować się na kredyt na RTV i AGD?

Zobowiązanie tego typu można zaciągnąć na dowolnie wybrany sprzęt domowy, niezależnie od jego wartości. Załatwienie formalności jest bardzo proste. W zasadzie opiera się ono na przyznaniu kredytu gotówkowego na zakup danego sprzętu. Bank nie bierze pod uwagę takich rzeczy, jak detaliczna cena czy rodzaj planowanego zakupu. Panuje tutaj pełna dowolność. Uruchomienie procedury kredytowej polega na okazaniu dowodu osobistego. Obecnie banki posiadają niezwykle dogodne i atrakcyjne oferty na zakup sprzętu gospodarstwa domowego.

Kredyt na sprzęt RTV i AGD i spełniasz marzenia szybko i skutecznie

Kredyt na sprzęt AGD lub kredyt na sprzęt RTV to bardzo dobry pomysł, szczególnie, gdy planujemy remont mieszkania lub domu i obawiamy się, że nie wystarczy nam już środków finansowych na zakup nowego wyposażenia. Bywa, iż od dawna marzymy o posiadaniu nowoczesnego laptopa lub telewizora, z kredytem na sprzęt RTV, nasze plany zostaną szybko zrealizowane.

Warunki kredytowania dopasowane na miarę przy kredycie na sprzęt AGD i RTV

Kredyt na sprzęt AGD lub kredyt na RTV udzielany jest na bardzo korzystnych warunkach dla konsumenta. Niskie raty i odpowiedniej wysokości oprocentowanie pozwala na zakup większej ilości wyposażenia, bez obawy, że tego typu działanie zaburzy naszą zdolność do samodzielnego regulowania zobowiązań.

Niska rata miesięczna pozwala na spłacanie jej przez wiele miesięcy i cieszenie się posiadaniem nowych sprzętów. Ponadto, w wielu bankach istnieje także możliwość ubezpieczenia kredytu lub też skorzystania z dodatkowych opcji, na przykład uruchomienia kary kredytowej lub podwyższenia debetu na koncie.