Poświąteczne wyprzedaże: jakiego smartfona wybrać?

0
Poświąteczne wyprzedaże: jakiego smartfona wybrać?

Przed Świętami sklepy są oblegane przez osoby, które chcą zdążyć z zakupem telefonu dla bliskich. Przy okazji niektórzy decydują się na wymianę własnego aparatu, bo na półkach jest sporo promocji na telefony do 2000 zł. Wystarczy jednak poczekać miesiąc, by kupić ten sam model taniej.

Zarówno w przypadku smartfonów do 2000 zł czyli takich ze średniej półki, jak i tych tańszych, po świętach można liczyć w sklepach na duże obniżki. Zdarzają się wprawdzie grudniowe oferty specjalne, gdy poza telefonem w promocyjnej cenie można dostać jeszcze gratisy, takie jak kilka miesięcy opłaconego abonamentu czy głośniki przenośne. Są też telefony z najniższej półki za kilkadziesiąt złotych, których cena nie może się już zbyt mocno zmienić. Jednak poza takimi wyjątkowymi okazjami ceny większości telefonów są przed świętami zwykle najwyższe w całym roku,a potem gwałtownie maleją.

Smartfon do 2000 zł, a może droższy model?

Szczególnie widać to w segmencie telefonów ze średniej półki, na której znajdują się marki takie jak Huawei, Motorola czy Samsung. Po świętach ceny spadną pewnie najmniej w przypadku starszych modeli nadal dostępnych w sklepach, jak Huawei P9 czy Samsung Galaxy J3. Te i tak można kupić za kilkaset złotych i raczej nie można liczyć na znaczące obniżki. Wymienieni producenci wypuszczają po kilka niskobudżetowych modeli rocznie i szybko zastępują je kolejnymi, więc może się okazać, że to ostatni sezon tych starszych telefonów na sklepowych półkach.

Dobry i polecany telefon do 2000 zł

Nieco droższe będą kolejne modele Samsung Galaxy i popularne aparaty chińskich marek, takich jak Xiaomi i Huawei. Telefony do 2000 zł tych producentów są już zwykle wyposażone w dobrej klasy wyświetlacz, a robione nimi zdjęcia są jasne i pozbawione ziarnistości. Zobacz ranking najlepszych telefonów do 2000 zł dostępnych na poświątecznych wyprzedażach: https://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-jaki-smartfon-do-2000-zl-ranking-top10.bhtml

Pewnym zaskoczeniem może być telefon, który zdobył najlepsze oceny w powyższym rankingu, czyli HTC U11. HTC to stosunkowo mało znana firma pochodząca z Tajwanu, która produkcją telefonów zajęła się niedawno. Jednak udało im się stworzyć naprawdę solidny telefon, który jest wysoce odporny na wodę czy pył. Jest więc świetny na wakacjach, a poza tym można kupić go dziecku bez obawy, że aparat zostanie szybko zniszczony. Smartfon ma już wbudowaną wyjątkowo pojemną jak na model w tej cenie kartę pamięci. Możliwość umieszczenia w nim dwóch kart SIM sprawia, że to dobre wyjście dla osób, które muszą mieć zawsze przy sobie telefon służbowy i prywatny.

Dobry i polecany telefon do 2000 zł

Smartfon do 2000 zł, a może droższy model?

Po Świętach opłaca się kupować droższe telefony. Szczególnie iPhone, którego premiera tradycyjnie od kilku lat odbywa się we wrześniu. Jego cena wyjściowa zawsze jest nawet o kilkadziesiąt procent wyższa, niż w styczniu, gdy sklepy zaczynają wprowadzać obniżki na towary niesprzedane w gorącym okresie Świąt. Podobnie jest z modelem Samsung Galaxy Note9, którego premiera miała miejsce w sierpniu, a cena jest tylko nieco niższa, niż w przypadku najnowszego telefonu Apple.

Co zrobić, gdy brakuje do pierwszego?

0
Co zrobić, gdy brakuje do pierwszego?

Każdy twierdzi, że pensja jest za rzadko, ponieważ w okolicach połowy miesiąca zazwyczaj nie ma po niej śladu. Trzeba jednak zmienić podejście i zacząć planowanie. Konieczne jest również wdrożenie systemu domowej księgowości, który wychwyci pozycje, na które wydajemy najwięcej. Utrzymanie budżetu w ryzach pozwoli nam na efektywne gospodarowanie pieniędzmi w trakcie miesiąca. Nie zawsze jednak domowy budżet można obliczyć z aptekarską dokładnością. Często mamy do czynienia z wydatkami niespodziewanymi, które rujnują wcześniej stworzony plan. Mimo wszystko nie powinniśmy rezygnować z planowania, które w perspektywie czasu ułatwi nam codzienne funkcjonowanie.

Liczymy przychody i wydatki

Najważniejsze jest spisanie, jakie osiągamy przychody w ujęciu miesięcznym. Mając stałą pracę, powinniśmy gospodarować kwotą, jaka wpływa nam na rachunek bankowy. Gorzej jest z przedstawicielami wolnych zawodów lub przedsiębiorcami, gdzie regularny dochód jest rzadkością. Waha się, w zależności od ilości realizowanych zleceń. Konieczne jest także oszacowanie przewidywanych kosztów, również w ujęciu miesięcznym. Jest to o tyle łatwe, że wystarczy podsumować ubiegły miesiąc, aby szacunkowo przyjąć właściwą kwotę. Musimy także obliczyć, w analogiczny sposób, wydatki przeznaczane na żywność, czy leki. Do tego przyjmijmy stałą rezerwę na wydatki nieprzewidziane np. awarie. Jeśli bilans wychodzi na plus lub na zero, mamy sytuację dobrą. Gorzej, jeśli wynik jest ujemny. Wówczas należy zmniejszyć koszty, które nie są obowiązkowe. Jeśli natomiast nie możemy zrobić żelaznej rezerwy, a wystąpi sytuacja nieprzewidziana, warto skorzystać z pożyczki przez Internet – https://proficredit.pl/pozyczki-przez-internet. Koszty rat również powinniśmy zapisać do naszego planu, aby starczyło na wszystko.

Wydatki niespodziewane

Jeśli bilans jest zerowy, nie mamy możliwości manewrować środkami tak, aby pozwolić sobie na wydatki nieplanowane. Czasami niezbędne są zakupy nowych butów, ubrań, czy prezentu. Wówczas musimy rozważyć trzy opcje: rezygnacja, kupno tańszej rzeczy niż pierwotnie planowana lub pożyczki przez Internet. Powinniśmy wybrać najwłaściwszą z nich, biorąc pod uwagę sytuację oraz realną potrzebę zakupu. Wydatki niespodziewane zazwyczaj pojawiają się wtedy, kiedy mamy najmniej wolnych środków. Dlatego też konieczne jest ich zminimalizowanie, bądź skorzystanie z innych rozwiązań finansowych.

Dodatkowa praca

Jeśli widzimy, że sytuacja materialna nie jest zadowalająca, warto poszukać fakultatywnego zajęcia. Często możemy wykorzystać własne umiejętności, czy pasje i w wolnym czasie zarobić dodatkowe środki. Możliwości jest mnóstwo, uzależnione są jedynie od naszej pomysłowości. Warto poszukać zarobku w Internecie, gdzie znajdziemy sporo rozwiązań dostosowanych do każdego. Osoby mające umiejętności manualne, powinny spróbować wykonywania rękodzieła np. szycia ubrań, czy ozdobnych poduszek. To rzeczy, które nie dość że są modne, to dodatkowo kosztują sporo. Warto wykorzystać okres przedświąteczny do takiej działalności, kiedy zapotrzebowanie na oryginalne prezenty wzrasta. Można odpowiedzieć, że do tego rodzaju aktywności zawodowej potrzebny jest sprzęt, czy umiejętności otwarcia sklepu internetowego. Niekiedy taka potrzeba będzie, warto wówczas zainwestować, korzystając z pożyczki przez Internet, aby zakupić np. maszynę do szycia, czy gotowy szablon sklepu internetowego. Własna zaradność pozwoli na pewno zwiększyć przychody miesięczne, a każda dodatkowa kwota będzie zasilała budżet rodziny.

Problem z szacowaniem budżetu domowego ma coraz więcej osób. Ci najbogatsi, którzy kiedyś borykali się również z problemami finansowymi, doszli do stabilizacji m.in. dzięki prowadzeniu domowej księgowości. Po kilku miesiącach zapisywania wydatków i przychodów, będziemy w stanie znaleźć słabe punkty, czyli takie pozycje, na które przeznaczamy najwięcej pieniędzy. Z pewnością będzie można z części z nich zrezygnować.

W jakich zawodach można dużo zarobić we Wrocławiu? Dobrze płatna praca we Wrocławiu!

0
W jakich zawodach można dużo zarobić we Wrocławiu? Dobrze płatna praca we Wrocławiu!

Stoisz przed wyborem ścieżki zawodowej i zastanawiasz się, w jakich zawodach we Wrocławiu można dobrze zarobić? Gdzie szukać zatrudnienia w stolicy Dolnego Śląska, by móc liczyć na wysoką pensję? Sprawdź dobrze płatne oraz deficytowe zawody.

Gdzie szukać pracy we Wrocławiu?

Wrocław jest stolicą województwa dolnośląskiego, ale nie bez znaczenia jest też to, że jest jednym z największych miast w Polsce. Przez to nie tylko przyciąga wielu mieszkańców, ale i inwestorów. To sprawia, że w mieście wbrew pozorom jest dość łatwo o pracę, ale i zarobki są wysokie, a sam rynek pracy dynamicznie się rozwija. Wiele osób chcąc skorzystać z potencjału, jaki ma miejscowość, wybiera ją na swoje nowe miejsce do życia. Jeśli to tam chcesz osiąść i poszukać zatrudnienia, to skorzystaj z sieci.

Praca we Wrocławiu, w której możesz sporo zarobić jest do znalezienia wśród ogłoszeń (praca.money.pl). Dzisiaj to właśnie Internet jest najlepszym miejscem do poszukiwań. Ofert jest dużo i są stale aktualizowane, dzięki czemu ma się nie tylko ogromny wybór, ale i pewność, że warto aplikować. Najczęściej rekruterzy dopuszczają wysyłanie CV online, więc szybko i łatwo można zgłosić swoją kandydaturę do objęcia wymarzonego, dobrze płatnego stanowiska pracy. Pozostaje tylko pytanie, w jakich zawodach osiąga się wysokie zarobki we Wrocławiu?

W jakich zawodach można dobrze zarobić we Wrocławiu?

Nie będzie dla nikogo zdziwieniem, że we Wrocławiu, tak jak i w innych miastach, bardzo wysokie dochody mają pracownicy branży IT, inżynierowie różnych specjalności, ale przede wszystkim branży finansowej i ubezpieczeniowej oraz pośredniczący w obrocie nieruchomościami.

Wysokie pensje otrzymują pracownicy sekcji informacja i komunikacja, a szczególnie programiści. Jednak we Wrocławiu duże zarobki mają też naukowcy i technicy. Nie mogą narzekać również osoby, które pracują w przemyśle.

Wysokie pensje mają przedstawiciele władz publicznych, wyżsi urzędnicy i kierownicy. Duże zarobki osiągają specjaliści do spraw zdrowia, w tym lekarze oraz prawnicy i specjaliści z dziedzin społecznych oraz kultury.

Zawody deficytowe a zarobki

We Wrocławiu większość zawodów i grup zawodów jest wskazywanych jako deficytowe. Tak jak w wielu innych miastach brakuje osób do pracy w szeroko rozumianej branży budowlanej. Nie ma zwłaszcza specjalistów, osób z uprawnieniami do obsługi maszyn. Firmy decydują się na zatrudnianie nawet niedoświadczonych osób, szkolenie ich. Co więcej, w budowlance zarobki są bardzo wysokie, by pozyskać chętnych do pracy.

Taka sama sytuacja jest i w transporcie. Poszukiwani są kierowcy samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych i autobusów. Brakuje pracowników w transporcie, bo jest duża niechęć do pracy w delegacjach, ale przeszkodą jest też brak znajomości języka obcego i brak wymaganych uprawnień. Firmy próbują rekompensować niedogodności wysokimi płacami i pokryciem kosztów szkoleń, ale to wciąż niewiele daje.

Jak komentuje ekspert portalu ze zleceniami Zleca.pl – Wrocław jest miastem atrakcyjnym turystycznie, ale i bardzo zaludnionym, dlatego kwitnie branża usług. Właśnie dlatego poszukiwani są pracownicy do gastronomii: kucharze, szefowie kuchni, barmani, piekarze, cukiernicy, masarze i wędliniarze. Jednak ich zarobki nie są na tyle wysokie, by faktycznie było to atrakcyjne zatrudnienie.

Pojawiają się też problemy ze znalezieniem kandydatów do pracy jako fryzjerzy, fizjoterapeuci i masażyści, a także opiekunowie osób starszych lub niepełnosprawnych. Niestety tutaj dochody też są niskie, więc i chętnych jest mniej.

We Wrocławiu do kategorii zawodów deficytowych dołączyły zawody medyczne. Brakuje lekarzy i pielęgniarek, a także położnych. Tutaj zarobki mogą być dość zadowalające, ale i zdobycie właściwego wykształcenia i doświadczenia zdecydowanie nie należy do szybkich i łatwych.

Dlaczego warto wynająć biuro zamiast pracować w domu?

0
Dlaczego warto wynająć biuro zamiast pracować w domu?

Własne przedsiębiorstwo wiąże się z dobrymi zarobkami, ale też z wielką odpowiedzialnością i ryzykiem. Zakładając więc swoją firmę, nie należy od razu rzucać się na głęboką wodę. Najpierw trzeba wszystko przemyśleć i przeanalizować, a kolejnym krokiem będzie porządny plan działania. Aby firma dobrze prosperowała i rozwijała się, musi spełniać kilka istotnych warunków. Jednym z najważniejszych jest biuro.

Własne przedsiębiorstwo wiąże się z dobrymi zarobkami, ale też z wielką odpowiedzialnością i ryzykiem. Zakładając więc swoją firmę, nie należy od razu rzucać się na głęboką wodę. Najpierw trzeba wszystko przemyśleć i przeanalizować, a kolejnym krokiem będzie porządny plan działania.

Aby firma dobrze prosperowała i rozwijała się, musi spełniać kilka istotnych warunków. Jednym z najważniejszych jest biuro.

Jakie biuro w biznesie?

Jak wiadomo, biuro jest wizytówką firmy i zapewnia jej dobry wizerunek. Jest to miejsce, w którym się tworzy i zarządza. Tu spędzają większą część swojego życia pracownicy, dlatego też powinno być dla nich wygodną przestrzenią. Najpierw więc należy znaleźć odpowiednie biuro, a potem postarać się stworzyć w nim optymalne warunki do pracy. Bardzo wiele ciekawych propozycji biur do wynajęcia jest na Warszawskim Śródmieściu: https://www.biura-mokotow.com/biura/do-wynajecia/warszawa/srodmiescie/

Wynajęcie biura – czy warto?

Mała firma nie potrzebuje dużego biura, bardzo często w tym wypadku wystarcza wygospodarowanie miejsca na gabinet we własnym domu. Jednak bardziej rozwinięte przedsiębiorstwo wymaga już większej powierzchni biurowej. I wtedy pojawia się problem, dotyczący wyboru pomiędzy kupnem, a wynajęciem potrzebnej przestrzeni.

  • Na pewno zakup jest bardziej kosztowny niż wynajęcie. Decydując się na wynajem przedsiębiorca zaoszczędzi pieniądze, które może przeznaczyć na rozwój firmy.
  • Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także przestrzeń biurowa z pełnym wyposażeniem. Coraz częściej właśnie takie biura są poszukiwane na rynku, dlatego jest ich coraz więcej. Rosnąca zaś konkurencja sprawia, że oferty są coraz ciekawsze, gdyż właścicielom biur zależy na spełnianiu najwyższych standardów. Dbają więc o komfortowe wyposażenie powierzchni biurowych i aranżację wnętrza. Takie biuro warto wynająć, choćby ze względu na to, że pracę można w nim wykonywać natychmiast, bez czekania np. na urządzenie wnętrza czy zakup wyposażenia.
  • Dla przedsiębiorców bardzo ważne jest, aby przestrzeń biurowa znajdowała się w dogodnej lokalizacji najlepiej w centrum miasta lub w jego bliskiej okolicy, dzięki czemu możliwe jest dotarcie do szerszego grona klientów, a firma szybko staje się znana i rozpoznawalna. Okazuje się, że takich biur do wynajęcie jest również coraz więcej. A to sytuacja bardzo korzystna dla wynajmujących.
  • Wiele firm rozpoczyna swoją działalność od podstaw, na początku nie potrzebują więc dużego biura. Wtedy wynajmują niewielkie i na krótki okres czasu oraz za niewielką opłatą. Wraz z rozwojem firmy, zwiększą się potrzeby związane z powierzchnią biurową. Wynajęcie większego biura nie powinno stanowić problemu.

Nowoczesne biurowce

W całym kraju powstaje coraz więcej nowoczesnych biurowców, wyposażonych w wiele innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Są to przystosowane układy biur, sal konferencyjnych, a nawet otoczenia wokół budynków.

Bardzo często w takich biurowcach znajdują się także sale treningowe, restauracje, sklepy czy siedziby banków. Takie udogodnienia bardzo cenione są przez najemców, pozwalają bowiem załatwić wiele spraw na miejscu. Warto dodać, że nowoczesne biurowce charakteryzują coraz częściej niskimi kosztami eksploatacyjnymi i dużą różnorodnością.

Złote monety – czy to dobra inwestycja?

0
Złote monety - czy to dobra inwestycja?

W obecnych czasach ludziom żyje się lepiej niż dawniej, ale i tak kto tylko może chce oszczędzać na czarną godzinę – żeby mieć jakieś zabezpieczenie na przyszłość. Oszczędzanie do skarpety, a nawet w domowym sejfie nie jest jednak zbyt rozsądne. Pieniądze powinny na siebie pracować – żebyśmy po jakimś czasie mogli mieć ich więcej, niż wynosił początkowy wkład. Z tego względu niektórzy umieszczają swoje oszczędności na lokacie, a inni wolą wybierać inwestowanie w jakieś cenne rzeczy – na przykład w złote monety. Co warto wiedzieć na ten temat? Czy rzeczywiście jest to rozsądna inwestycja i ile można na niej zarobić?

Inwestycja i hobby

Tak naprawdę inwestować można we wszystko, co ma jakąś wartość i co może nam kiedyś przynieść zysk. Niektórzy wybierają nieruchomości, a inni wolą na przykład biżuterię. Zbieranie złotych monet może być z jednej strony wspaniałym sposobem na oszczędzanie i pomnażanie majątku, a z drugiej przynieść także wiele satysfakcji. W pewnym momencie człowiek staje się bowiem kolekcjonerem – a zbieranie złotych monet pasją, podobną do zbierania znaczków. Wiele osób zajmuje się zresztą numizmatyką. W tej wersji łączy się po prostu ów pasję z inwestowaniem. A złote monety są wyjątkowym rodzajem inwestycji, ponieważ nie tylko są piękne, ale i same w sobie wartościowe. Zarówno pod względem przyjętego znaczenia (jak to ma miejsce w przypadku gotówki), jak i pod względem kruszcu, z jakiego zostały wykonane.

Czy to dobra inwestycja?

Czy inwestowanie w złote monety się opłaca? Gdyby tak nie było, tak wiele osób nie szukałoby informacji na ten temat i przede wszystkim nie decydowałoby się na podobną inwestycję. Jeśli chodzi o złoto, jest to rodzaj kruszcu, który nigdy nie wychodzi z mody i zawsze jest wartościowy. Podobnie zresztą jak srebro, lecz złoto jest o wiele droższe. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest tak naprawdę prostota poczynienia inwestycji w złoto. Nie trzeba się jakoś szczególnie znać na branży, żeby zainwestować i na tym zyskać. Nie jest tak jak w przypadku nieruchomości, że trzeba wiedzieć gdzie najbardziej się opłaca kupować lokale, albo jak w przypadku inwestowania na giełdzie, gdzie wszystko jest w sumie płynne i niepewne. Inwestycja w złote monety zawsze przynosi sukces, zatem jest to rodzaj kapitału, jaki mogą zebrać dla siebie wszyscy. Oczywiście, z czasem nabiera się wprawy i okiem specjalisty ocenia wartość danego dzieła (bo monety kolekcjonerskie to małe dzieła sztuki), jednak nie trzeba mieć takiej wprawy by zacząć.

Gdzie kupować złote monety?

Monety, które same w sobie stanowią wartość, ponieważ wykonywane są ze złota czy srebra, określane są jako monety bulionowe. Ważne jest, by nabywać je ze sprawdzonego źródła, ponieważ wówczas mamy pewność, że dana moneta była przechowywana w odpowiedni sposób oraz że rzeczywiście jest w niej tyle złota, ile określono. Żeby monety nie traciły wartości, a jeszcze ją zyskiwały, ważne jest stosowne przechowywanie. Dlatego warto albo znaleźć dla nich miejsce w domowym sejfie, albo przekazać je do własnej skrytki bankowej. Będzie to również rozsądne zabezpieczenie przed ewentualną kradzieżą.

Więcej na stronie mennica-krakowska.pl

All More SKUP ZŁOTA SREBRA PLATYNY, ul. Wielopole 10, 31-072 Kraków, tel. 500 486 122.

Jak prosto i tanio założyć sklep internetowy?

0
Jak prosto i tanio założyć sklep internetowy?

Uruchomienie własnego sklepu internetowego to bardzo dobry pomysł na biznes. Szeroka dostępność rozwiązań technologicznych sprawia, że rozpoczęcie przygody w e-commerce jest obecnie wyjątkowo proste. Aby wygodnie, szybko i niedrogo prowadzić własną działalność sprzedażową w sieci, należy przede wszystkim dysponować odpowiednią platformą sklepową. Wybór gotowego, sprawdzonego oprogramowania pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

Wydatki związane z założeniem sklepu

Przy zakładaniu sklepu internetowego, bardzo istotnym czynnikiem pozostają wszystkie związane z tym wydatki. Początkujący przedsiębiorcy zwykle nie dysponują wystarczająco pokaźnym budżetem, aby obejść się bez żadnych ograniczeń w kwestii utrzymania e-sklepu czy zarządzania działaniami marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem jest więc rozpoczęcie przygody w e-commerce od wykupienia gotowego oprogramowania sklepowego na abonament, czyli w modelu SaaS. W ten sposób uzyskać można kompletną, w pełni funkcjonalną i na bieżąco aktualizowaną platformę sprzedażową. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że wysokości opłat miesięcznych może być dostosowana do finansowych możliwości klienta.

Tani sklep internetowy w modelu SaaS

Decydując się na założenie sklepu za pośrednictwem platformy na abonament, sprzedawca nie jest zmuszony do samodzielnego zatrudniania programistów, wynajmowania grafików czy tez wykupowania hostingu oraz domeny. Wszystkie te usługi wliczone są w cenę opłacanego co miesiąc abonamentu. Sprzedawca może dzięki temu w stu procentach poświęcić swoją uwagę wyłącznie ulepszaniu oferty sklepu oraz realizacją zamówień, zamiast we własnym zakresie rozbudowywać i rozwijać oprogramowanie. O tym ile konkretnie kosztuje sklep internetowy dowiemy się w artykule http://ecommercowy.pl/ile-kosztuje-sklep-internetowy-koszty-zalozenia-i-prowadzenia-e-sklepu/.

Szybkie otarcie sklepu internetowego

System abonamentowy to prosty i tani sposób na sprawne dotarcie do potencjalnych odbiorców. Sprzedaż może być bowiem prowadzona wielokanałowo i kompleksowo. Właściciel e-sklepu zyskuje pełen dostęp do licznych integracji, które w innej formie prowadzenia działalności byłyby znacznie kosztowniejsze. Do tego rodzaju funkcjonalności należy m.in. możliwość połączenia sklepu z hurtowniami, portalami aukcyjnymi typu Allegro, firmami dostawczymi oraz najpopularniejszymi systemami płatności internetowych. Kanały sprzedażowe są jednocześnie zarządzane z poziomu jednej platformy. Sprzedawca zyskuje też gwarancję kompatybilności swojego e-sklepu z urządzeniami mobilnymi, z których klienci często przeglądają oferty. W ten sposób mogą wygodnie zrobić zakupy za pomocą smartfona lub tabletu.

Sklep internetowy na abonament – prosto i niedrogo

W sieci dostępne są różne wersje i rodzaje platform e-commerce, które pozwalają na sprawne uruchomienie sklepu oraz jego wygodne prowadzenie. Na szczególną uwagę zasługuje https://sky-shop.pl/ – autorskie oprogramowanie sklepowe, oferowane w modelu abonamentowym SaaS. Klienci mają możliwość wyboru jednego z kilku rozbudowanych pakietów, które zapewniają dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi oraz usług, a także znacząco ułatwiają start w konkurencyjnej branży sprzedaży internetowej.

Jak dobrze wybrać magazyn do wynajęcia?

0
Jak dobrze wybrać magazyn do wynajęcia?

Wybór dogodnej lokalizacji i odpowiedniej hali magazynowej do prowadzenia działalności gospodarczej jest bardzo istotną sprawą dla każdego przedsiębiorcy.

Wybór dogodnej lokalizacji i odpowiedniej hali magazynowej do prowadzenia działalności gospodarczej jest bardzo istotną sprawą dla każdego przedsiębiorcy.

Lokalizacja

Dobry dojazd, odpowiednia infrastruktura i przepustowość to główne kwestie, które należy sprawdzić przy wynajmie hali magazynowej. Transport towaru, artykułów i ich magazynowanie powinno odbywać się w najszybszy i najprostszy sposób, by cała działalność danej firmy była mobilna i efektywna. Zatem wynajem hali magazynowej i odpowiedni dojazd do tego miejsca to dość istotna sprawa. Przy dobrym wyborze miejsca obniżają się również koszty transportu i dojazdów.

Magazyny i ich właściwości

Dużo prywatnych osób lub firm oferuje magazyny do wynajęcia w różnych cenach i przystosowane do różnych celów. Przeważnie posiadają one specjalne rampy przystosowane do rozładunku i załadunku wszelkiego towaru. To też bardzo ważna rzecz, aby punkt przeładunkowy był szybki i sprawny. Warto zastanowić się nad wielkością powierzchni i odpowiednie przystosowanie magazynu do konkretnego przechowywania towaru.

Inaczej będziemy przechowywać artykuły spożywcze, a inaczej np. produkty chemiczne, czy budowlane. Powinno być też dość dużo miejsca dla wózków widłowych, które przewożą palety z towarem, tak by załadunek był bezpieczny, szybki, prosty i praktyczny.

Oczywiście całe wyposażenie w środku magazynu powinno być odpowiednie do typu naszej działalności. Ogrzewanie całej powierzchni magazynowej, oświetlenie, ilość świetlików, dobra mobilność wewnątrz hali to ważne elementy przy wyborze powierzchni magazynowych.

Magazyny na Śląsku

W Polsce, a szczególnie w województwie śląskim np. w Katowicach wynajęcie powierzchni magazynowej nie stanowi żadnego problemu. Możemy to zrobić na stronie z aktualnymi ofertami magazynów z tego regionu: https://www.katmagazyn.pl/ 

Jest tu odpowiednia infrastruktura i lokalizacja by wynająć halę odpowiadającą naszym potrzebom. Na tym terenie są nowoczesne hale wysokiego składowania z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, instalacją alarmową, potrzebną kontrolą dostępu, wszelkimi wentylacjami i pomieszczeniami biurowymi.

Przeważnie tereny obiektu są ogrodzone, zabezpieczone odpowiednim monitoringiem i ochroną przez 24h na dobę. Hale, jak i teren przy magazynach są specjalnie przystosowane do prowadzenia działalności.

Idąc z duchem czasu, firmy śląskie wynajmujące takie magazyny oferują również dostęp do internetu i łącze radiowe na terenie całego obiektu. To bardzo dobre rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, który w takich wypadkach ma możliwość pracy online. W dzisiejszych czasach to podstawowa forma działania w biznesie.

Dobre przykłady

Znakomitym przykładem, gdzie jest dobrze wykorzystany wynajem takich hal są świetne, znane i cenione firmy z różnych branż działające na tym terenie. To nie tylko polskie, ale i międzynarodowe firmy, które świetnie radzą sobie na rynku europejskim. Wynajmują hale od wielu lat i chwalą sobie doskonałe i praktyczne możliwości wykorzystania powierzchni i przylegającego terenu.

Jak znaleźć biuro dla swojej firmy i nie zwariować?

0
Jak znaleźć biuro dla swojej firmy i nie zwariować?

Szukanie lokalu na wynajem, odpowiadającego potrzebom Twojej firmy i jej pracowników, często jest szalenie żmudnym zajęciem. Po obejrzeniu paru odbiegających od prezentowanych na zdjęciach warunków możesz mieć dość. Do tego dochodzi uciekający czas i zastój w biznesie. Jak szybko wynająć biuro dla własnej firmy i nie zwariować? Zobacz sprawdzone porady!

Postaw na nowoczesność

Szukanie biura do wynajęcia często kojarzy nam się ze żmudnym przeszukiwaniem gazet czy lokalnych ogłoszeń w internecie. Jak się jednak okazuje, nowoczesność i innowacyjność zawitała również do tej branży. Z powodzeniem możesz skorzystać bowiem z portali, które zajmują się wyłącznie gromadzeniem ogłoszeń o biurach na wynajem. Dzięki serwisom takim jak m.in. https://www.officelist.pl/ kontakt z osobą odpowiedzialną za wynajem czy zdobycie wszelkich potrzebnych informacji będzie szybsze i o wiele prostsze. Przekonaj się sam!

Filtruj dokładnie oferty i wybieraj tylko te, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom

Jeśli chcesz znaleźć wymarzony lokal dla własnego biznesu, nie idź na kompromisy. Dokładnie sprecyzuj swoje wymagania i nie trać czasu na przeszukiwanie niepasujących do nich ofert. Przykładowo, jeśli potrzebujesz biura w danej lokalizacji, od razu filtruj ogłoszenia tak, by przeglądać tylko te, które mogą Cię zainteresować. 

Postaraj się również:

  • określić z góry maksymalną cenę jaką możesz zapłacić,
  • dokładnie sprecyzować pożądane lokalizacje,
  • mieć jasno określone wymagania co do wyposażenia lokalu.

Mając na uwadze tego typu aspekty szybko przefiltrujesz ogłoszenia i nie stracisz czasu na oglądanie ofert, które jak się potem okaże, zupełnie nie będą Cię interesować!

Poświęć czas wyłącznie na jedno zadanie

Podczas szukania nowego lokalu dla własnej firmy bardzo często zajmujemy się jednocześnie wieloma rzeczami naraz. To z pewnością nie przyspiesza nawiązania korzystnej transakcji, jeśli chodzi o wynajem biura. Zrezygnuj z kilku zajęć naraz i skup się wyłącznie na poszukiwaniu odpowiedniego lokalu. Jeśli skupisz się na tym zadaniu, z pewnością wykonasz je lepiej, w krótszym czasie i z większą korzyścią dla Twojej firmy! Poświęć dany dzień w tygodniu na przeszukiwanie ofert i przekonaj się, że przez te parę godzin możesz zdziałać naprawdę wiele!

Odwrócona hipoteka i renta dożywotnia – charakterystyka

0
Odwrócona hipoteka i renta dożywotnia – charakterystyka

Odwrócona hipoteka jest usługą, która daje możliwość uzyskania dodatkowych comiesięcznych środków finansowych z tytułu posiadania mieszkania. Wraz z dodatkowym dochodem, osoba decydująca się na takie rozwiązanie ma prawo dożywotnio mieszkać w swoim domu.

Odwrócony kredyt hipoteczny i renta dożywotnia – różnice

Renta dożywotnia jest regulowana w kodeksie cywilnym. Wcześniej, najczęściej zawierana była między członkami rodziny. W zamian za to, nowy nabywca wypłacał comiesięczne renty. Obecnie usługa ta została zinstytucjonalizowana i świadczą ją instytucje finansowe, tj. Fundusz Hipoteczny Familia S.A. Renta dożywotnia jest rozwiązaniem popularnym na całym świecie. Daje ona możliwość otrzymywania comiesięcznych wypłat, które spożytkuje się na dowolny cel. Jest to usługa idealna dla osób, które potrzebują dodatkowych środków pieniężnych. Dzięki regularnemu zastrzykowi finansowemu, mogą one na przykład zapłacić rachunki, wyjechać na urlop czy wykupić leki. Renta dożywotnia trwa do końca życia. Inaczej rzecz wygląda w przypadku odwróconego kredytu hipotecznego. Zgodnie z ustawą z 2014 roku, tę usługę mogą oferować jedynie banki. Obecnie żadna placówka w Polsce nie proponuje takiego rozwiązania. W odwróconej hipotece bank staje się właścicielem nieruchomości i wypłaca klientowi comiesięczne kwoty przez okres 5-10 lat.

Do kogo skierowana jest usługa renty dożywotniej?

Renta dożywotnia przeznaczona jest dla osób powyżej 65 roku życia. W praktyce klientami są jednak osoby w wieku 78 lat, pochodzące z miasta – w szczególności z Warszawy. Wysokość renty dożywotniej zostaje obliczona na podstawie: wieku, płci i wartości nieruchomości. Kalkulator online wyliczający kwotę renty dożywotniej znajduje się na: http://www.familiasa.pl/odwrocona-hipoteka. Mogłoby się wydawać, że z renty dożywotniej najczęściej korzystają osoby samotne. W rzeczywistości klientami są osoby z wyższym wykształceniem, które pracowały na takich stanowiskach jak: adwokat, lekarz czy nauczyciel. Zainteresowani takim rozwiązaniem mają swoje rodziny.

Dlaczego akurat osoby z wyższym wykształceniem najczęściej decydują się na skorzystanie z renty dożywotniej?

Jednym z czynników decydujących o skorzystaniu z renty dożywotniej jest chęć życia na godnym poziomie. Podpisując umowę, klient otrzymuje co miesiąc, do końca życia, ustaloną kwotę. Kwota ta jest corocznie waloryzowana. Daje ona możliwość zadbania o swój budżet domowy, sfinansowania bieżących potrzeb oraz wielu przyjemności, na które do tej pory nie mogliśmy sobie pozwolić. Osoby uzyskujące rentę dożywotnią, często pragną pozostać niezależne, nie chcą być ciężarem dla swoich bliskich i godnie żyć do końca swoich dni.

Efektywne zarządzanie parkingiem – to proste!

0
Efektywne zarządzanie parkingiem – to proste!

Parking może być doskonałym sposobem na zysk. Aby zarobić na nim jak najwięcej, warto pamiętać o jego odpowiednim zarządzaniu. Teraz to jeszcze prostsze z wykorzystaniem zaawansowanego sprzętu i oprogramowania!

Nowoczesne systemy parkingowe to sprawdzony wybór zawsze wtedy, gdy chodzi o skuteczne, wydajne oraz oszczędne prowadzenie działalności związanej z udostępnianiem miejsc postojowych za opłatą.

Niezależnie od tego, czy mowa o parkingach przy centrach handlowych, biurowcach, dworcach, lotniskach, obiektach sportowych, szpitalach, obiektach użyteczności publicznej czy w centrach miast, optymalne zarządzanie parkingiem pozwoli na uzyskanie jeszcze większych zysków.

Jak zarządzać parkingiem jeszcze lepiej?

Zarządzanie parkingiem wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Właśnie dlatego coraz więcej właścicieli przestrzeni parkingowych korzysta z pomocy ekspertów w tej właśnie dziedzinie.

Zewnętrzne firmy zajmujące się dostarczaniem wyposażenia parkingowego oraz rozwiązań w zakresie zarządzania parkingiem są w stanie pomóc swojemu klientowi w zaplanowaniu optymalnego parkingu oraz poprawie jego wydajności działania, aby udostępnić miejsca jak największej liczbie osób.

Firmy zajmujące się obsługą parkingów są w stanie dostarczyć swoim klientom nowoczesne wyposażenie parkingowe, na przykład systemy kontroli dostępu i kontroli wjazdu, a także rozplanować system pozwalający na zakup abonamentu parkingowego. Oferują one również odpowiednie oprogramowanie pozwalające na jeszcze efektywniejsze zarządzanie parkingiem.

Kompleksowe wsparcie bez wysokich kosztów

Firmy prowadzące usługi w ramach zarządzania parkingów oraz dostarczające wyposażenie parkingowe zapewniają swoim klientom korzystne metody rozliczeń – bez potrzeby ponoszenia wysokich kosztów wstępnych.

Rozliczenia mogą odbywać się w najbardziej dogodnych dla klienta terminach, na przykład raz na miesiąc, dlatego to najlepszy wybór dla osób, które nie dysponują sporą sumą na rozpoczęcie działalności związanej z prowadzeniem parkingu.

ZOBACZ TEŻ